5-А - завдання з української мови
на 10 вересня 2020 року:
записати в зошит ОДНЕ речення про те, як ви розумієте різницю між мовою й мовленням.
на 10 вересня 2020 року:
1) повторити все про звертання, вставні слова, однорідні члени речення – БУДЕ
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА;
2) скласти коротенького (4-6 речень) листа до Осені,
використовуючи а) звертання (хоча б одне), б) вставні слова (хоча б одне), в) узагальнювальне
слово при однорідних членах речення. Не забудьте
про будову листа!
Тренувальні вправи (для охочих):
https://learningapps.org/display?v=p8rpd18sk20
https://learningapps.org/display?v=pr1riinzt20
https://learningapps.org/display?v=p3kooixec20
https://learningapps.org/display?v=pvbtcb3vc20
https://learningapps.org/display?v=ph2z41bhk20
https://learningapps.org/display?v=pup03rz6k20
https://learningapps.org/display?v=pe3jb6swj20
https://learningapps.org/display?v=po2ukc0n320
https://learningapps.org/display?v=p8znso0p320
7-А - завдання з української мови
на 9 вересня 2020 року:
підготувати докладний УСНИЙ переказ тексту за варіантами:
І варіант
ЩО НАС ВРЯТУЄ?
Ще на початку століття вчені попереджали, що сучасне
місто рано чи пізно перетвориться на страхітливе товписько робінзонів, наглухо
відгороджених від світу в своїх квартирах-печерах. Пророцтво, на жаль,
збувається. Переважна більшість людей втратила зв’язок із природою. Може, тому
нас так вабить мистецтво?
Чи поспішали б ми до музею подивитися картину, якби
щодня могли спостерігати, як чарівно пливуть хмари, відкидаючи на пагорби
химерні тіні? Як летить птах, як спокійно та вправно рухаються його крила?
Мільйони людей скупчуються у великих містах. Темп
життя дедалі зростає. Таке існування суперечить нормальному здоровому способу
буття. Чи ж існує якийсь рятівний шлях розвитку, який не робив би нас
заложниками міст? Такий шлях є.
Порятунок людства – космоцентризм. Це – ідея створення
такого способу життя, який спирався б на принципи гармонії людини й природи.
Ідея справді повноцінного життя – це життя у власному будинку серед яблуневого
цвіту, поряд із бджолою, птахом, травою, вишнею.
До речі, гармонія з природою є традицією українства.
Закріплення цієї занедбаної національної риси могло б уберегти багатьох людей
від психічних зривів та хвороб, значно продовжити їм життя.
ІІ варіант
Поезія – звучання душі, адже душа не буває німою!
Поезія пробуджує смуток і радість, заспокоює або викликає біль. Вплив поезії на
людину неможливо передати словами. Вона – віддзеркалення розмаїтого духовного
світу.
Знаєш давньогрецьку легенду про гору Парнас? На ній
щовесни водили танки сестри Аполлона. Це – музи, прекрасні юні богині. Кожна з
них була покровителькою котрогось із мистецтв. Музи співали, Аполлон же
перебирав струни своєї золотої кіфари.
Звичайно, ти чув вислів «зійти та Парнас». Це означає
дорівнятися талантом до муз та Аполлона.
Якось музи співали так гарно, що вся природа застигла
від зачарування, а гора Гелікон почала швидко рости й доросла до неба. Тоді
олімпійські боги наказали крилатому коневі Пегасу повернути гору на місце. Кінь
ударив копитом, утоптавши гору в землю. На місці удару забило джерело. Його
чудодійна вода надавала поетам натхнення й наснаги.
Може, й тобі відомий смак води цього джерела? Може, ти
пробуєш віршувати? Це чудово. Проте не забувай, що навчитися римувати – ще не
значить стати поетом. Тому не поспішай кожний створений тобою рядок читати
товаришам або надсилати до редакції. Поети пишуть не заради слави, а для душі!
8-Б - завдання з української мови
на 10 вересня 2020 року:
на 10 вересня 2020 року:
1) повторити все про прийменник, сполучник, частку;
2) скласти словниковий самодиктант із 12 слів на тему "Правопис службових частин мови".
Тренувальні вправи (для охочих):
https://learningapps.org/display?v=pte1882x320
https://learningapps.org/display?v=pqrinki8320
https://learningapps.org/display?v=pyb4cui6j20
https://learningapps.org/display?v=pamn2601j20
https://learningapps.org/display?v=pdfusrw0320
https://learningapps.org/display?v=pvnh2qqha20
9-А, 9-Б - завдання з української мови на 10 вересня 2020 року:
1) повторити все про відокремлені додатки, означення, обставини;
2) перебудувати речення так, щоб виділені означення стали відокремленими:
1. Вільний і винахідливий козак Степан жив у Городищі.
2.
Обабіч уторованої дороги громадилися стрімкі
й неприступні вершини.
3.
Графу Потоцькому захотілося створити в Карпівці
небачене у світі неповторне,
незвичайне, казкове диво.
4. В
уяві стояв безборонний, із величезними кулачищами
полонений січовий стрілець.
Тренувальні вправи (для охочих):
https://learningapps.org/display?v=pzzm7o41320
https://learningapps.org/display?v=ph4u341x220
Немає коментарів:
Дописати коментар