середу, 1 квітня 2020 р.

УВАГА ВСІМ!
Із завтрашнього дня починаємо працювати за шкільним розкладом.
Тобто уроки відбуватимуться саме в той час, коли й повинні.
Це означає, що:
1) усі тести на оцінку відбуватимуться чітко під час уроку (виняток для 8-х класів: в обох класах - одночасно, на тому уроці, який мені або вам (вчасно вносьте пропозиції) буде зручніший);
2) усі запитання/проблеми/обговорення - під час уроку;
3) надсилати виконані завдання теж бажано в цей час, але можна й просто в РОБОЧИЙ ЧАС УЧИТЕЛЯ - з 9.00 до 16.00;
4) перегляд відеоуроків, виконання тренувальних вправ (які я буду пропонувати тут), вивчення правил та віршів, читання текстів, написання есе тощо - у той час, коли вам зручно, не під час уроку;
5) якщо наш урок із обов'язковим тестом збігається в часі з відеоуроком (а вони будуть, див.моє посилання у Вайбері), то відеоурок можна переглянути пізніше на Ютубі.





































Це мій розклад уроків і розклад дзвінків - за ним я буду планувати ваші тести. Збережіть собі чи запишіть, якщо не знаєте свого розкладу.

Немає коментарів:

Дописати коментар