середа, 1 квітня 2020 р.

02.04.20
7-Б
НОВЕ ЗАВДАННЯ з української мови - на ТИЖДЕНЬ
Увага, 7-Б!
Розпочинаємо вивчення нових тем.
Перша тема - СЛУЖБОВІ ЧАСТИНИ МОВИ. ПРИЙМЕННИК.
Пригадуємо, що частини мови є САМОСТІЙНІ та СЛУЖБОВІ. Самостійні ми вже всі вивчили, лишилися службові.
Це прийменник, сполучник і частка. Вони а) незмінні, б) не відповідають на питання, в) не мають лексичного значення, г) не є членами речення, але вони важливі.

Вивчаємо параграф 35.
ПЛАН РОБОТИ
1. Прочитати параграф 35, розібрати всі правила й приклади.
2. Виконати всі вправи в параграфі - письмово чи, якщо ви дуже ледачі, усно.
3. Виконати вправи онлайн, які дасть Світлана Миколаївна, - кілька разів із підручником, а потім без підручника.
4. Виконати ТЕСТ НА ОЦІНКУ, який буде приблизно ЧЕРЕЗ ТИЖДЕНЬ.
Раджу працювати парами - із друзями, спілкуючись телефоном уголос чи з допомогою Вайбера. Так зрозумієте й вивчите краще.
Ви ПОВИННІ ЗНАТИ:
- що таке прийменник;
- які є види прийменників за значенням, за будовою;
- які прийменники пишуться разом, які - окремо, які - через дефіс.
Ви ПОВИННІ ВМІТИ:
- упізнавати прийменник у реченні;
- відрізняти прийменник від сполучника, частки;
(тут є один секрет. Усі службові частини мови маленькі за розміром: а, але, у, на, під, же, бо, би... Тому їх плутають. Але: прийменник упізнати найлегше. Чому? Тому що він ПРИ ІМЕННИКУ, тобто завжди поєднується з іменником і РАЗОМ ІЗ ІМЕННИКОМ ВІДПОВІДАЄ НА ЯКЕСЬ ПИТАННЯ. Наприклад: де? у лісі; коли? через день; куди? до школи - самі знайдіть, де тут іменники та прийменники :))
- правильно писати прийменники;
- правильно вживати прийменники.
Якщо ця тема буде в онлайнуроках - теж раджу переглядати їх по кілька разів.
Ставте мені запитання, коли виникають труднощі - Вайбером у робочий час (9.00-16.00), краще під час вашого уроку за розкладом.

Працюйте щодня по 30 хвилин - і буде вам щастя.

Немає коментарів:

Дописати коментар