пʼятниця, 24 квітня 2020 р.

5-А
НОВЕ ЗАВДАННЯ з мови
1. Вивчаємо параграфи 60, 61 - про СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ та розділові знаки в ньому.
Ми з вами вже говорили про складне речення, іще на уроках, пригадайте:










Отже, складне речення ніби складене з двох (або більше) простих речень. У кожного з них - своя граматична основа. Їх можна й розділити та записати окремо - як два прості речення: "Віє вітер. Іде дощ" - це прості речення, а "Віє вітер, іде дощ" - це складне речення, бо в ньому ДВІ граматичні основи. Не два підмети та два присудки, а ДВІ ГРАМАТИЧНІ ОСНОВИ.
Між цими простими реченнями, які об'єдналися в складне, неодмінно потрібно СТАВИТИ КОМУ - це ваша основна мета.
2. Виконуємо всі вправи в цих параграфах - письмово чи усно (залежно від ступеня вашої ледачості :)).
3. Переглядаємо всі відеоуроки, посилання на які викладені в цьому блозі.
4. Виконуємо вправи онлайнпосилання на які пізніше будуть викладені в цьому блозі.
5. Виконуємо ТЕСТ НА ОЦІНКУ за темою "Складне речення" 05.05.20.
Ви повинні знати:
- що таке складне речення (речення з кількома граматичними основами);
- який може бути зв'язок між його частинами (сполучниковий чи безсполучниковий);
- коли в складному реченні треба ставити КОМУ між його частинами (завжди).
Ви повинні вміти:
- відрізняти складне речення від простого;
- визначати граматичні основи (підмет і присудок) у будь-якому - простому чи складному - реченні;
- ставити кому між частинами складного речення.
ВІДЕО:
https://www.youtube.com/watch?v=VcsmAsTS76o

https://www.youtube.com/watch?v=LydsRaOjPb4

https://www.youtube.com/watch?v=LewP3Hpx418

Немає коментарів:

Дописати коментар