пʼятниця, 10 квітня 2020 р.

5-А
НОВЕ ЗАВДАННЯ з МОВИ
скласти твір на тему "Мої улюблені квіти" за таким, наприклад, зразком:
Я люблю різні квіти: ..............
Але найбільше мені подобається ...............
Вона така прекрасна ..............
І далі - докладний опис цієї квітки.
А можна й не дотримуватися цього зразка, а написати по-своєму, про весну, карантин, і як хочеться милуватися квітами в лісі, на лузі, і які вони там красиві, мабуть... Або про кімнатні квіти, які ви бачите зараз. Або про пластикові квіти, які люди невдовзі понесуть на кладовища - тоннами, - і як вони шкодять довкіллю (але тоді назвіть твір "Мої неулюблені квіти")... Словом, на ваш розсуд, аби про квіти.
Одна вимога: неодмінно вживати однорідні члени речення та скласти хоча б одне речення з УЗАГАЛЬНЮВАЛЬНИМ СЛОВОМ при однорідних членах.
ОБСЯГ твору - 6-8 речень. Не забудьте про висновок. Побільше творчості та власної думки, уяви.
Надішліть фото написаного твору на скриньку smummy@ukr.net до кінця 14.04.20 (це останній день).
Бажаю вам усім весняного натхнення!
P.S. Іще одне: не списуйте з інтернету, бо мені не подобається читати однакові "твори" та ставити однакові (знаєте - які!) оцінки.

Немає коментарів:

Дописати коментар