вівторок, 14 квітня 2020 р.

7-Б
НОВЕ ЗАВДАННЯ з української мови - до 22.04.20
Друга тема - СЛУЖБОВІ ЧАСТИНИ МОВИ. СПОЛУЧНИК.
Вивчаємо параграф 36.
ПЛАН РОБОТИ
1. Прочитати параграф 36, розібрати всі правила й приклади.
2. Виконати всі вправи в параграфі - письмово чи, якщо ви дуже ледачі, усно.
3. Виконати вправи онлайн, які дасть Світлана Миколаївна, - кілька разів із підручником, а потім без підручника.
4. Виконати ТЕСТ НА ОЦІНКУ, який буде 22.04.20.
Ви ПОВИННІ ЗНАТИ:
- що таке сполучник;
- які є види сполучників а) за будовою (прості, складні, складені); б) за значенням (сурядні та підрядні і їхні підгрупи); в) за способом уживання в реченні (неповторювані, повторювані, парні) - і приклади до кожної з цих груп;
- які сполучники пишуться разом, які - окремо.
Ви ПОВИННІ ВМІТИ:
- відрізняти сполучник від інших частин мови;
- упізнавати сполучник у реченні;
(пригадайте секрет: прийменник упізнати найлегше, тому що він ПРИ ІМЕННИКУ, тобто завжди поєднується з іменником і РАЗОМ ІЗ ІМЕННИКОМ ВІДПОВІДАЄ НА ЯКЕСЬ ПИТАННЯ. Наприклад: де? у лісі; коли? через день; куди? до школи. Отож, прийменник ви впізнати можете. І все, що не прийменник і не відповідає на питання, - це сполучник або частка. Як же їх розрізнити? У мене для вас рецепт тільки один: вивчіть напам'ять таблиці зі сполучниками на ст. 221. Розумію, що нелегко, але це єдиний найкращий спосіб знати сполучники)
- визначати а) розряд і групу за значенням, б) будову, в) спосіб уживання в реченні кожного сполучника, який знайдете в реченні;
- правильно писати сполучники;
- правильно вживати сполучники.

ВІДЕО ПРО СПОЛУЧНИК:

Немає коментарів:

Дописати коментар